Týdenní plán 30.9. - 4.10.

Publikováno: 27.9.2024 Autor(ka): Zdena Boušková

Dobrý den,

jsme na konci prvního školního měsíce, uteklo to jako voda :-).

Zkusím info znovu shrnout do bodů:

1. Včera jsem zjistila, že některé děti naši třídy dostaly poznámku za pozdní příchod. Toto proběhlo bez mého vědomí a z tohoto důvodu jsem tuto skutečnost řešila dnes se zástupkyní. 

Bylo mi řečeno, že se jedná o nové nařízení pro 2. stupeň, kdy každý žák, který vejde do budovy po 7:45 je dozorem hned u vchodu zapsán a následně mu dozor zapíše i poznámku za pozdní příchod do školy online a to i bez vědomí třídního učitele.

Vzhledem k faktu, že páté třídy spadají pořád pod 1. stupeň (i když jsou fyzicky již na 2. stupni) jsem se tuto informaci já oficiálně nedozvěděla. Šlo to mimo mě.

Proto jsem se souhlasem zástupkyně tyto poznámky nechala dnes smazat všem dětem naši třídy, kterých se to týkalo. 

To, jestli budeme my, jako páťáci, do nového nařízení o pozdním příchodu zahrnuti se dozvím až příští týden na poradě, kde nám to zástupkyně objasní.

Následně vás budu příští týden touto cestou o výsledku informovat.

 

2. Chtěla bych poprosit rodiče, kteří ještě nemají založený účet ve školní pokladně, ať tak co nejdříve učiní.

 

3. Ve škole aktuálně probíha každoroční sběr drobného elektra. Děti jsem informovala také. Červený kontejner na elektro je vevnitř - hned u hlavního vchodu.

 

4. Učivo: 

Mat.: tento týden jsme opakovali základní věci jako bod, přímka, úsečka, rovnoběžky, různoběžky, kolmice. Dosti jsme se tím zdrželi, protože hodně dětí neumělo narýsovat rovnoběžku, či kolmici. Tím, že jsme to opakovali za sebou téměř celý týden, doufám, že se jim to již vrylo do hlaviček :-). Potvrdilo se mi tím, že několik hodin geometrie za sebou v týdnu má pro žáky větší přínos, než 1 hodina týdenně, protože si to nestihnout ukotvit.

Příští týden máme klasickou matematiku (geometrii zase až za měsíc): Uč. str. 13/4; str. 14/4; str. 15 celá; str. 16 celá + převod jednotek: str. 5/1; Mat. minutovky: str. 29/57, 58

 

AJ: Uč. str. 7: Opakování použítí slovesa "like" + opakování již známých frází; Countries and nationalities.

     Uč. str. 8: Come to the park: sloveso can / can`t.

Vl: Středočeský kraj: Uč. str. 10, 11. PS: str. 8, 9.

Přír: minerály kovové a nekovové

 

Mějte fajn víkend.

Z.