Týdenní plán 14.10. - 18.10.

Publikováno: 11.10.2024 Autor(ka): Zdena Boušková

Dobrý den,

posílám informace k příštímu týdnu.

1. Nejdříve chci požádat rodiče, kteří ještě nemají registraci pro svoje dítě ve školní pokladně, ať tak učiní co nejdříve. 

Souhrn plateb: 

- do konce října musí být vloženy peníze za SRPŠ 400,- Kč a za pracovní sešity 737,- Kč

- co nejdříve vložit částku 60,- Kč za přednášku p. Coubala (děti, které se účastnily)

- co nejdříve vložit částku 100,- Kč za výlet do Hořovic, který se uskuteční 24.10. (děti, které částku nebudou mít vloženou nebudou moci s námi jet a zůstavají v jiné třídě)

- do konce listopadu vložit budgetovou částku 1000,- Kč (může být již ponížená o 160,- Kč, které v říjnu již vypotřebujeme)

Chci vás upozornit, že vložená částka se nemusí zobrazit v pokladně hned. Převod peněz prý může trvat i 3 dny. Proto je nutno vložit požadovanou částku s dostatečným přestihem. Např. když jedeme na výlet ve čtvrtek a rodič vloží částku za výlet jen den předem, nebo v úterý, dítě na účtu tu požadovanou sumu nemusí mít a na výlet pak nemůže.

 

2. Příští týden 15. a 16.10. jsem na školení. Děti budou mít suplované hodiny. 

 

3. Pro informaci: vyhodnocené testy si nechávám u sebe z důkazových důvodů. Některé děti si do již vyhodnoceného testu ještě dodatečně píší / upravují, což pak ztrácí průkaznost. Testy se známkou 1 rozdávám (někdy i se známkou 2), tam případné stížnosti od rodičů nejsou. Kdo z rodičů si přeje test vidět, nemám problém okopírovat, či oskenovat a poslat. Stačí mi dát vědět. Testy budete mít k dispozici k nahlédnutí i na třídních schůzkách / triádách.

 

4. K referátům: občas zadám dětem domácí úkol v podobě vypracování referátů. Děti referáty umí moc hezky zpracovat a umí si s tímto úkolem vyhrát. Při hodnocení referátu si cením hlavně vlastní zpracování referátů, tedy psaní rukou, dokreslování vlastních obrázků, či dolepování vytištěných fotografií, tedy vlastní úprava referátu a to jak po textové, tak i vizuální stránce. Když je referát psaný na počítači, pak tam musím vidět nějaký vlastní příspěvek dítěte - tedy, že text není jen pouhým kopírováním textů z internetu bez vlastního přídavku. Ono je to pak i znát, když to děti čtou, že je to pro ně něco cizí, co se jich netýká....že to není jejich práce, některé dítě tomu, co tam má někdy i nerozumí.

 

5. Učivo:

Vlastivěda: Jihočeský kraj - uč. str. 12, 13. PS str. 10

Přírodověda: Horniny - uč. str. 11, 12, 13

AJ: Kapitola 1 Me! - uč. str. 10, 11. PS str. 2

Mat: PS str. 19 (asociativní zákon pro sčítání). PS str. 20, 21, 22 (asociativní zákon pro násobení).

 

Mějte fajn víkend.

Z.