34. týden - plán učiva
1. TÝDENNÍ PLÁN
34. týden (20. – 24. 4. 2020)
JMÉNO: …………………………………………
|
CO SE BUDEME UČIT? |
JAK SE MI DAŘÍ? |
|
JAK VIDÍM SVÉ DÍTĚ? |
ČTENÍ Slabikář str. 60 - 63 |
- rozvoj slovní zásoby - čtení slabik, slov a vět s uzavřenými slabikami - čtení troj-, čtyřslabičných slov - nové písmeno Č, č - čtení s porozuměním |
Denně čtu plynule, nahlas (nešeptám si hlásky předem), snažím se vázat slova do jejich úplného zvládnutí.
Když je na konci věty tečka, klesnu hlasem. |
|
|
PSANÍ Písanka 3 str. 21 - 24 |
- opakování psaní slov se známými písmeny, diktát, přepis slov - nové písmeno velké T – slabiky a slova |
Dodržuji výšku a tvar písmen, nezapomínám znaménka.
Napíšu velká psací písmena podle diktátu. |
|
|
MATEMATIKA 2. díl str. 30 - 32 |
Počítání do 19 – slovní úlohy Sčítací trojúhelníky. Hadi. Stavby. Parkety. Bus. Krokování – šipkový záznam. Opravím chybu. |
Sčítám a odčítám do 19.
Vyjmenuji dny v týdnu a orientuji se v nich.
Najdu chybu a umím ji opravit.
|
|
|
PRVOUKA str. 56 - 57 |
Příroda na jaře.
|
Znám rozdíl mezi stromem a keřem.
Umím krátce vyprávět o včelách. |
|
|
CHOVÁNÍ |
|
|
|
1. TÝDENNÍ PLÁN
34. týden (20. – 24. 4. 2020)
JMÉNO: …………………………………………
|
CO SE BUDEME UČIT? |
JAK SE MI DAŘÍ? |
|
JAK VIDÍM SVÉ DÍTĚ? |
ČTENÍ Slabikář str. 60 - 63 |
- rozvoj slovní zásoby - čtení slabik, slov a vět s uzavřenými slabikami - čtení troj-, čtyřslabičných slov - nové písmeno Č, č - čtení s porozuměním |
Denně čtu plynule, nahlas (nešeptám si hlásky předem), snažím se vázat slova do jejich úplného zvládnutí.
Když je na konci věty tečka, klesnu hlasem. |
|
|
PSANÍ Písanka 3 str. 21 - 24 |
- opakování psaní slov se známými písmeny, diktát, přepis slov - nové písmeno velké T – slabiky a slova |
Dodržuji výšku a tvar písmen, nezapomínám znaménka.
Napíšu velká psací písmena podle diktátu. |
|
|
MATEMATIKA 2. díl str. 30 - 32 |
Počítání do 19 – slovní úlohy Sčítací trojúhelníky. Hadi. Stavby. Parkety. Bus. Krokování – šipkový záznam. Opravím chybu. |
Sčítám a odčítám do 19.
Vyjmenuji dny v týdnu a orientuji se v nich.
Najdu chybu a umím ji opravit.
|
|
|
PRVOUKA str. 56 - 57 |
Příroda na jaře.
|
Znám rozdíl mezi stromem a keřem.
Umím krátce vyprávět o včelách. |
|
|
CHOVÁNÍ |
|
|
|