Týdenní plán 6.11. - 10.11.
Dobrý den!
Děti si nosí domů malé sešity z ČJ a z M. Prosím pravidelně s nimi dělejte opravu. Napiší O: a opraví chyby. Pokud chybí ve větě tečka, opíší celou větu. Na čtení teď nebudou dostávat PL, budou číst v ŽA a posléze ve Slabikáři. Většina dětí dělá ve čtení pokroky, prosím nepřestávejte číst každý den!
V matematice pokud mají špatně výsledek, napíší celý příklad, ve sloupečku napíší za škrtnutým správný výsledek.
Prosím, nasbírejte s dětmi žaludy, bukvice, větvičky šípků (použijeme do věnců), borovicové šišky a klacíky na výrobu stomečků - ᴓ 0, 7 - 1 cm, délka libovolná. Stromečky začneme dělat v pátek s dětmi.
Prosím máte někdo možnost poskytnout chvojí ze smrku, jedle, tuje,.... a jakékoliv korpusy na tvoření věnců? Napište mi, prosím.
Třídní schůzky 20. – 24. 11. (Účastní se: žák – rodič – učitel) Zapíšete se do tabulky. Odkaz pošlu mailem.
Vánoční dílna 22. 11. a 29. 11. v 17:00 h. Budeme vděčné za pomoc zapište se do tabulky, kterou poslala p. Macourková.
Vánoční trhy 3. 12. v 14:00 h.
10. týden (6.11.– 10.11. 2023)
CO SE BUDEME UČIT? |
JAK SE MI DAŘÍ? |
|
ČTENÍ |
Živá abeceda str. 51 - 56 - Sluchová analýza a - Dělení slov na slabiky - Opakování písmen a vyvozování nového písmena I, i. - Čtení slabik, |
Umím rozdělit slovo na slabiky. Poznám písmeno M, A, L, l, E, P, S, O, U, I. Čtu slabiky, slova, věty a dodržuji délku dlouhých a krátkých samohlásek. Poznám, kde se daná hláska ve slově nachází – na začátku, uprostřed, na konci. Opíši větu, píši slabiky a slova podle diktátu. |
PSANÍ |
Uvolňovací cviky 27 - 29 + č. 8
|
Píši s uvolněnou rukou, snažím se dodržovat správné mezery. |
MATEMATIKA |
Matematika str. 34 - 37 - Sčítání do 8-mi - Číslice 8 - Práce s tabulkou - Krokování - Skládání z papíru - Stavby - Sčítací trojúhelníky |
Počítám do 8-mi. Poznám číslice 1 - 8, trénuji jejich psaní. Přeložením obdélníku vytvořím čtverec. Postavím stavbu podle předlohy a eviduji počet krychlí do tabulky. Nakreslím plán stavby. Počítám sčítací trojúhelníky, ve kterých chybí sčítanec. Zaznamenávám krokování šipkami. |
PRVOUKA |
Prvouka str. 20 - 21 - Rodina - Povolání - Adresa, podpis |
Vyprávím o rodině, znám jména členů rodiny a jejich povolání. Znám svoji adresu, umím se podepsat. (jméno + příjmení, zkratka jména + příjmení, iniciály) |
CHOVÁNÍ |
Poslouchání a plnění pokynů nám usnadňuje práci. |
Jsem pozorný, vnímám, že pokyny mi pomáhají a snažím se je plnit. |