Týdenní plán 5.. - 9. 2.
22. týden 5. - 9. 2.
|
CO SE BUDEME UČIT? |
JAK SE MI DAŘÍ? |
|
ČTENÍ |
Slabikář do str. 56 - tvoření slov a vět - porozumění textu, doplňování slov do vět, odpovídám na otázky - čtení vlastní knihy - čtení s malými tiskacími písmeny
|
Poznám všechna písmena tiskací i psací (viz. Písanka a Slabikář), která jsme se naučili. Dělám opravy v malém školním sešitě. Vyprávím o tom, co jsem přečetl. Doplňuji PL na rozvoj porozumění přečtenému. Vyhláskuji trojslabičná slova. |
|
PSANÍ |
Písanka do str. 56
|
Opisuji, přepisuji, píšu podle diktátu slova a věty psacím i tiskacím písmem. Vymýšlím věty, kontroluji po sobě napsané. |
|
MATEMATIKA |
Matematika do str. 9 - počítání do 12 - autobus - krokování - porovnávání - stavby, evidence - sčítací trojúhelníky - slovní úlohy |
Počítám bez prstů do 10-ti, Napíšu správně číslice 0-12. Krokuji dopředu a zpět. Počítám sčítací trojúhelníky. Počítám slovní úlohy. Zapíšu plán stavby, eviduji. Zapíšu krokování do šipkového grafu. |
|
PRVOUKA |
Prvouka str. 40
|
|
|
CHOVÁNÍ |
- řešení konfliktů pomocí komunikace |
Snažím se přímo do očí říci, co se mi nelíbí, nepoužívám násilí. |
|