Týdenní plán 29. - 1. 2.
Děti mají u sebe od pondělka pracovní list se čtením. Další věty jsou ve Slabikáři. Naučí se tyto věty plynule přečíst.
V pondělí se těšíme na další vyprávění v našem vyprávěcím sešitě. Své věty se žák naučí plynule číst!
Prosím, pokuste se s dětmi každý den i zpaměti počítat. Do deseti by měly umět bez pomoci prstů. Velmi děkuji za spolupráci!
Každý čtvrtek bude probíhat čtenářská dílna, děti si budou nosit svou knihu. Svou knihu čtou děti doma nejméně každý druhý den.
Kritéria pro psané vyprávění:
1. Věty na sebe navazují.
2. Písmena jsou stejně velká, mezi slovy jsou mezery.
3. Žák umí své vyprávění plynule přečíst.
21. týden 29. - 1. 2.
|
CO SE BUDEME UČIT? |
JAK SE MI DAŘÍ? |
|
ČTENÍ |
Slabikář do str. 51 - tvoření slov a vět - porozumění textu, doplňování - čtení knihy - čtení s malými tiskacími písmeny
|
Poznám všechna písmena tiskací i psací (viz. Písanka a Slabikář), která jsme se naučili. Dělám opravy v malém školním sešitě. Čtu doma každý den, dokud to neumím téměř plynule. Napíšu dvě věty, které si vymyslím. Doplňuji PL na rozvoj porozumění přečtenému Hraju slovní fotbal na poslední písmenko: dům - máma - aktovka - Adam.... |
|
PSANÍ |
Písanka do str. 50
|
Dodržuji velikost a sklon písmen. Píšu přesně na řádek. Umím správně sedět a držet tužku. Píšu podle diktátu písmena a slabiky psacím i tiskacím písmem. Umím napsat všechna písmen, která jsme se naučili. |
|
MATEMATIKA |
Matematika do str. 67 - počítání do 11 - krokování - porovnávání - stavby, evidence - sčítací trojúhelníky - slovní úlohy |
Počítám bez prstů do 10-ti, Napíšu správně číslice 0-12. Krokuji dopředu a zpět. Počítám sčítací trojúhelníky. Počítám slovní úlohy. Zapíšu plán stavby, eviduji. Zapíšu krokování do šipkového grafu. |
|
PRVOUKA |
Prvouka str. 39 - Člověk |
Popíšu režim dne, tělo člověka jeho tělo, orgány, smysly ... |
|
CHOVÁNÍ |
- Sebehodnocení. |
Dokáži zhodnotit své pokroky, kde mám mezery, navrhnout jak budu procvičovat. |
|