Týdenní plán 25. - 28.3.
Ach, ach. (Bereme CH. ;-))Některé děti zapomínají číst ze Slabikáře. Jsou tam texty, které by měly číst tolikrát, až jej budou umět plynule, nahlas a se správnou intonací. Takhle si např. text ze str. 29 připravila jen polovina dětí. Zítra nepřipravenou polovinu znovu vyzkouším. Ti co trénovali četli nahlas, plynule a s intonací. :-) Pokud děti už text umí pěkně číst, čtou svou knihu a vypráví, o čem četli. Moc prosím, vrhněte se znovu na pravidelné čtení, ať zase uděláme další pokrok a přejdeme všichni na plynulé čtení. Děkuji za spolupráci!
|
CO SE BUDEME UČIT? :-) |
JAK SE MI DAŘÍ? :-) |
|
ČTENÍ |
Slabikář do str. 35 - tvoření slov a vět - porozumění textu, doplňování slov do vět, odpovídám na otázky - čtení vlastní knihy - čtení s malými tiskacími písmeny víceslabičná slova - plynulé čtení |
Čtu plynule věty, nahlas a s intonací. Dělám opravy v malém školním sešitě. Vyprávím o tom, co jsem přečetl, své vyprávění čtu plynule. Vyhláskuji trojslabičná slova. |
|
PSANÍ |
Písanka II. do str. 27
- úprava popletených vět - tečka za větou - znaménka - kontrola napsaného - 5 vět vyprávění za týdne
|
Opisuji, přepisuji, píšu podle diktátu slova a věty psacím i tiskacím písmem. Vymýšlím věty, kontroluji po sobě napsané. Za každou větou napíši tečku, aby mi slova nevyklouzla. :-) |
|
MATEMATIKA |
Matematika do str. 27 - počítání do 18-ti - autobus - krokování - porovnávání - stavby, evidence - sčítací trojúhelníky - slovní úlohy - hadi |
Trénuji pamětné sčítání a odčítání. Počítám bez prstů do 15-ti, Chápu, že hadi jsou zkrácený záznam šipkami. Doplňuji správně neposedy do sčítacích trojúhelníků. Vím, že dole jsou největší čísla. Počítám slovní úlohy. Zapíšu plán stavby, eviduji počet krychlí. Zapíšu krokování do šipkového grafu i pomocí příkladu na sčítání nebo na odčítání. |
|
PRVOUKA |
Prvouka str. 53 - jarní hry - mláďata
|
Poznám 10 jarních bylin, vyjmenuji je. Popíši důležitost hmyzu pro planetu Zemi. Znám všechna mláďata domácích zvířat.
|
|
CHOVÁNÍ |
- příprava na vyučování |
Když dostanu úkol si něco připravit, opravdu se pilně připravím. |
|