Týdenní plán 22. - 26. 4.
|
CO SE BUDEME UČIT? :-) |
JAK SE MI DAŘÍ? :-) |
ČTENÍ |
Slabikář do str. 52 - tvoření vět, vyprávění - porozumění textu, doplňování slov do vět, odpovědi na otázky, výběr správných slov - čtení vlastní knihy, textů na PL a textů ve Slabikáři - hlasitost, intonace, plynulost |
Čtu plynule texty, nahlas a s intonací. Dělám opravy v malém školním sešitě. Vyprávím o tom, co jsem přečetl, své vyprávění čtu plynule.
|
PSANÍ |
Písanka II. do str. 45
- velké písmeno na začátku věty - tečka za větou - znaménka - kontrola napsaného - 5 vět vyprávění za týdne
|
Opisuji, přepisuji, píšu podle diktátu slova a věty psacím i tiskacím písmem. Vymýšlím věty, kontroluji po sobě napsané. Za každou větou napíši tečku, aby mi slova nevyklouzla. |
MATEMATIKA |
Matematika do str. 41 - počítání do 20-ti - autobus + evidence - krokování - peníze + evidence - stavby + plány staveb - sčítací trojúhelníky s podmínkou - slovní úlohy - hadi |
Trénuji pamětné sčítání a odčítání. Počítám bez prstů do 15-ti, Chápu, že hadi jsou zkrácený záznam šipkami. Doplňuji správně neposedy do sčítacích trojúhelníků. Vím, že dole jsou největší čísla. Počítám slovní úlohy. Zapíšu plán stavby, eviduji počet krychlí. Zapíšu krokování do šipkového grafu i pomocí příkladu na sčítání nebo na odčítání. Rozlišuji mince, dokáži nachystat správnou hodnotu peněz, udělám evidenci do tabulky. |
PRVOUKA |
Prvouka str. 59 - poznávání hodiny |
Poznám celou, půl, čtvrt, třičtvrtě. Orientuji se, co je minulost, přítomnost, budoucnost.
|
CHOVÁNÍ |
- jak zrelaxovat |
Přemýšlím, co mi udělá dobře, jak zrelaxuji! |