Týdenní plán 19. - 23. 2.
24. týden 19. - 23. 2.
V podělí 19. 2. odevzdám vyprávění - 5 vět. Případně doplním chybějící vyprávění.
Ve čtvrtek 22. 2. si přinesu knížku. Tento týden zapomněly 4 děti. :-(
Přinesu na obtiskávání vršky, špunty, víčka od zavařovaček, 2 velké černé knoflíky, šťourátka do uší... + vystřižený 3x hnědý nebo bílý karton 20 x 20 cm. (na výtvarku) Pokud nemám, dokoupím si tempery a suché pastely. Velmi děkuji!
26. 2. je třídní kolo recitační soutěže.
27. 2. jedeme na muzikál. Vracíme se kolem 13:45 h.
28. 2. proběhne školní kolo recitační soutěže.
26. 3. 7:55 - 9:45 h. Proběhne den otevřených dveří. Přijďte se na nás podívat. :-)
|
CO SE BUDEME UČIT? :-) |
JAK SE MI DAŘÍ? :-) |
|
ČTENÍ |
Slabikář do str. 12 - tvoření slov a vět - porozumění textu, doplňování slov do vět, odpovídám na otázky - čtení vlastní knihy - čtení s malými tiskacími písmeny
|
Čtu plynule čtení na PL. Poznám všechna písmena tiskací i psací (viz. Písanka a Slabikář), která jsme se naučili. Dělám opravy v malém školním sešitě. Vyprávím o tom, co jsem přečetl. Doplňuji PL na rozvoj porozumění přečtenému. Vyhláskuji trojslabičná slova. |
|
PSANÍ |
Písanka II. do str. 8
- úprava popletených vět - tečka za větou - kontola napsaného - 5 vět vyprávění za týdne
|
Opisuji, přepisuji, píšu podle diktátu slova a věty psacím i tiskacím písmem. Vymýšlím věty, kontroluji po sobě napsané. Opravím popletené věty a napíši je. Za každou větou napíši tečku, aby mi slova nevyklouzla. :-) |
|
MATEMATIKA |
Matematika do str. 15 - počítání do 14 - autobus - krokování - porovnávání - stavby, evidence - sčítací trojúhelníky - slovní úlohy - hadi |
Trénuji pamětné sčítání a odčítání. Počítám bez prstů do 12-ti, Počítám hady. Počítám sčítací trojúhelníky. Počítám slovní úlohy. Zapíšu plán stavby, eviduji. Zapíšu krokování do šipkového grafu. |
|
PRVOUKA |
Prvouka str. 45 - roční období - počasí |
Vyjmenuji a napíši roční období a měsíce, které do něj patří. |
|
CHOVÁNÍ |
- Ach to mluvení. Mluvím, kdy se mi zlíbí.? :-( |
Vymýšlím, co na mě platí, abych mluvil podle hlasoměru. |
|