Týdenní plán 18. - 22. 3.
Prosím, pokračujte s dětmi ve čtení vlastních knih a nechejte si přečtené převyprávět.
Každý den by se dítě mělo podívat, jestli nemá udělat opravu a říci, co by si mělo procvičit.
Pokud potřebuje něco dovysvětlit, prosím ať se přijde zeptat.
Pokud chcete přijít na den otevřených dveří ve středu 26. 3. prosím napište mi.
Děkuji a přeji hezké jarní dny!
|
CO SE BUDEME UČIT? :-) |
JAK SE MI DAŘÍ? :-) |
|
ČTENÍ |
Slabikář do str. 29 - tvoření slov a vět - porozumění textu, doplňování slov do vět, odpovídám na otázky - čtení vlastní knihy - čtení s malými tiskacími písmeny víceslabičná slova - plynulé čtení |
Čtu plynule věty. Poznám všechna písmena tiskací i psací (viz. Písanka a Slabikář), která jsme se naučili. Dělám opravy v malém školním sešitě. Vyprávím o tom, co jsem přečetl, své vyprávění čtu plynule. Doplňuji PL na rozvoj porozumění přečtenému. Vyhláskuji trojslabičná slova. |
|
PSANÍ |
Písanka II. do str. 23
- úprava popletených vět - tečka za větou - znaménka - kontrola napsaného - 5 vět vyprávění za týdne
|
Opisuji, přepisuji, píšu podle diktátu slova a věty psacím i tiskacím písmem. Vymýšlím věty, kontroluji po sobě napsané. Opravím popletené věty a napíši je. Za každou větou napíši tečku, aby mi slova nevyklouzla. :-) |
|
MATEMATIKA |
Matematika do str. 25 - počítání do 17-ti - autobus - krokování - porovnávání - stavby, evidence - sčítací trojúhelníky - slovní úlohy - hadi |
Trénuji pamětné sčítání a odčítání. Počítám bez prstů do 15-ti, Chápu, že hadi jsou zkrácený záznam šipkami. Doplňuji správně neposedy do sčítacích trojúhelníků. Vím, že dole jsou největší čísla. Počítám slovní úlohy. Zapíšu plán stavby, eviduji počet krychlí. Zapíšu krokování do šipkového grafu i pomocí příkladu na sčítání nebo na odčítání. |
|
PRVOUKA |
Prvouka str. 50 - jarní květiny a hmyz - mláďata
|
Poznám 10 jarních bylin, vyjmenuji je. Popíši důležitost hmyzu pro planetu Zemi. Znám všechna mláďata domácích zvířat.
|
|
CHOVÁNÍ |
- organizace učení |
Pokouším se organizovat svou domácí přípravu, opravy a doplňování učiva. |
|