Týdenní plán 15. - 19. 4.
V pátek bude Den Země. Půjdeme po 1. hodině na ekologické aktivity ven. Děti si vezmou baťůžek s pitím. Podle počasí půjdeme ven i ve středu na 2. a 3. hodinu.
Triády odkaz:
https://calendar.app.google/wsffqJmyuSjUgAtm7
Přečtěte si přílohu!
|
CO SE BUDEME UČIT? :-) |
JAK SE MI DAŘÍ? :-) |
ČTENÍ |
Slabikář do str. 49 - tvoření vět, vyprávění - porozumění textu, doplňování slov do vět, odpovědi na otázky, výběr správných slov - čtení vlastní knihy, textů na PL a textů ve Slabikáři - hlasitost, intonace, plynulost |
Čtu plynule texty, nahlas a s intonací. Dělám opravy v malém školním sešitě. Vyprávím o tom, co jsem přečetl, své vyprávění čtu plynule.
|
PSANÍ |
Písanka II. do str. 42
- úprava popletených vět - tečka za větou - znaménka - kontrola napsaného - 5 vět vyprávění za týdne
|
Opisuji, přepisuji, píšu podle diktátu slova a věty psacím i tiskacím písmem. Vymýšlím věty, kontroluji po sobě napsané. Za každou větou napíši tečku, aby mi slova nevyklouzla. |
MATEMATIKA |
Matematika do str. 38 - počítání do 19-ti - autobus - krokování - peníze - stavby, evidence - sčítací trojúhelníky - slovní úlohy - hadi |
Trénuji pamětné sčítání a odčítání. Počítám bez prstů do 15-ti, Chápu, že hadi jsou zkrácený záznam šipkami. Doplňuji správně neposedy do sčítacích trojúhelníků. Vím, že dole jsou největší čísla. Počítám slovní úlohy. Zapíšu plán stavby, eviduji počet krychlí. Zapíšu krokování do šipkového grafu i pomocí příkladu na sčítání nebo na odčítání. Rozlišuji mince, dokáži nachystat správnou hodnotu peněz, udělám evidenci do tabulky. |
PRVOUKA |
Prvouka str. 59 - čas |
Poznám celou, půl, čtvrt, třičtvrtě. Orientuji se, co je minulost, přítomnost, budoucnost.
|
CHOVÁNÍ |
- odpovědnost |
Jsem odpovědný za svou práci, vše dělám jak nejlépe dokážu. |