Týdenní plán (15. - 19. 1.)
Milí rodiče,
prosím, mohli byste dětem koupit kulaté štětce různých velikostí pro malování vodovými barvami a paletu na tempery? Většina má jen ploché štětce, které jsou na tempery. Dále nám dochází mazací fixy na bílou tabulku (2 ks - jeden vyberu) a budeme potřebovat zvýrazňovače pro práci s textem.
Také bych přivítala, kdyby si děti přinesly do školy pravoúhlý trojúhelník, který vyberu, a budou jej mít tady k dispozici, když zapomenou nebo ztratí svůj. Jeden trojúhleník s ryskou a malé pravítko by měly mít v aktovce, budou je používat na všechna škrtání, rýsování úseček, tabulek a plánů.
Začínáme psát perem, připadá mi vhodné pero gumovací. Někomu chybí guma a má v penálu tupé tužky a pastelky, špatně se mu píše.
Děti mají několik úkolů během týdne:
- doplňovat písanku
- číst Slabikář a svou knihu každý den
- napsat nejméně 5 vět do nového sešitu (ZATÍM PÍŠOU VELKÝM TISKACÍM PÍSMEM. Téma je libovolné. Věty na sebe musí navazovat.) Přinesou vždy v pondělí spolu s PL z matematiky. Někdy dostanou na psaní PL, který si do sešitu vlepí.
- ve čtvrtek nosit svou knihu
- dělat v sešitech a pracovních listech opravy
VELMI DĚKUJI ZA SPOLUPRÁCI A PŘEJI HEZKÉ DNY! .-)
19. týden (15. - 19. 1.)
|
CO SE BUDEME UČIT? |
JAK SE MI DAŘÍ? |
|
ČTENÍ |
- Slabikář do str. 41 - tvoření slov a vět - porozumění textu, doplňování - čtení knihy
|
Poznám všechna písmena tiskací i psací (viz. Písanka a Slabikář), která jsme se naučili. Dělám opravy v malém školním sešitě. Čtu doma každý den, dokud to neumím téměř plynule. Napíšu dvě věty, které si vymyslím. Hraju slovní fotbal na poslední písmenko: dům - máma - aktovka - Adam.... |
|
PSANÍ |
- Písanka do str. 40
|
Dodržuji velikost a sklon písmen. Píšu přesně na řádek. Umím správně sedět a držet tužku. Píšu podle diktátu písmena a slabiky psacím i tiskacím písmem. Umím napsat všechna písmen, která jsme se naučili. |
|
MATEMATIKA |
- Matematika do str. 59 - počítání do 11 - krokování - porovnávání - stavby, evidence - sčítací trojúhelníky |
Počítám do 12. Napíšu správně číslice 0-12. Krokuji dopředu a zpět. Počítám sčítací trojúhelníky. Porovnávám větší/menší/rovná se. Zapíšu plán stavby, eviduji. Zapíšu krokování do šipkového grafu. |
|
PRVOUKA |
- Prvouka str. 36 - projekt Člověk |
Popíšu tělo člověka jeho tělo, orgány, smysly ... |
|
CHOVÁNÍ |
- ovládání hlasitosti při různých činnostech |
Řídím se podle hlasoměru. |
|