Týdenní plán 12. - 15. 2.
23. týden 12. - 16. 2.
13. 2. Budou mít děti karneval ve školní družině. Využijeme jej k tomu, že si o této lidové tradici něco povíme a v maskách budou děti moci být od rána.
|
CO SE BUDEME UČIT? |
JAK SE MI DAŘÍ? |
|
ČTENÍ |
Slabikář do str. 7 - tvoření slov a vět - porozumění textu, doplňování slov do vět, odpovídám na otázky - čtení vlastní knihy - čtení s malými tiskacími písmeny
|
Poznám všechna písmena tiskací i psací (viz. Písanka a Slabikář), která jsme se naučili. Dělám opravy v malém školním sešitě. Vyprávím o tom, co jsem přečetl. Doplňuji PL na rozvoj porozumění přečtenému. Vyhláskuji trojslabičná slova. |
|
PSANÍ |
Písanka II. do str. 4
- úprava popletených vět - tečka za větou - kontola napsaného - 5 vět vyprávění za týdne
|
Opisuji, přepisuji, píšu podle diktátu slova a věty psacím i tiskacím písmem. Vymýšlím věty, kontroluji po sobě napsané. Opravím popletené věty a napíši je. Za každou větou napíši tečku, aby mi slova nevyklouzla. :-) |
|
MATEMATIKA |
Matematika do str. 12 - počítání do 13 - autobus - krokování - porovnávání - stavby, evidence - sčítací trojúhelníky - slovní úlohy |
Trénuji pamětné sčítání a odčítání. Počítám bez prstů do 10-ti, Napíšu správně číslice 0-13. Krokuji dopředu a zpět. Počítám sčítací trojúhelníky. Počítám slovní úlohy. Zapíšu plán stavby, eviduji. Zapíšu krokování do šipkového grafu. |
|
PRVOUKA |
Prvouka str. 43 - zdravý životní styl
|
Přemýšlím o tom, co mohu udělat pro zlepšení svého zdraví v oblasti výživy, pohybu a vztahů. |
|
CHOVÁNÍ |
- projevování postojů. |
Umím kamaráda ocenit i vyjádřit své nelibé pocity. |
|